Betalen

  1. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    U kunt bij ons momenteel betalen via iDEAL en via Klarna.
  2. Is mijn betaling veilig?
    Uw betaling is 100% veilig.
  3. Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
    Uw betaling wordt direct verwerkt, wanneer dit niet gebeurd nemen wij contact met u op.
  4. Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
    Met betaling via iDEAL zijn er geen kosten verzonden. Bij Klarna. komt er € 1,- servicekosten bij.

Verzending

  1. Wat kost de verzending?
    U kunt de verzendkosten vinden bij uw bestelling, deze bedragen € 4,-. Bij bestellingen boven vijftig euro maakt u gebruik van gratis verzending.
  2. Hoelang duurt de verzending?
    Zodra uw bestelling bij ons is ontvangen én het artikel voorradig is, word uw bestelling binnen 2-3 werkdagen verzonden. Normaal duurt de verzending vanaf het postkantoor 1-3 werkdagen.
  3. Kan ik mijn bestelling ook volgen?
    Ja, elke bestelling is voorzien van een Track&Trace code. U kunt deze zien in uw account en krijgt deze ook binnen via de mail.
  4. Mijn product is niet op voorraad, wat houd dit in voor de verzending?
    Producten die niet op voorraad zijn, kunnen normaliter niet besteld worden. Mocht een product toch niet op voorraad zijn nemen wij persoonlijk contact met u op.
  5. Mijn product is niet binnen twee werkdagen geleverd, wat nu?
    Houd vooral de Track&Trace pagina in de gaten. Staat hier verder niets op kunt u altijd contact met ons opnemen.

Retourneren

  1. Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    Dat kan zeker, ga via de pagina retourneren en volg daar de aangegeven stappen.
  2. Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?
    Uw retournering wordt niet geaccepteerd wanneer de kledingstukken kapot/heel erg beschadigd zijn, wanneer er geen prijskaartjes meer aan zitten en wanneer de kledingstukken gedragen zijn.
  3. Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
    Het pakketje wat u wilt retourneren kunt u zenden naar:
    Fashion by Amber
    Timberwolfstraat 28
    4758 AK Standdaarbuiten
  4. Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
    Uw aankoopbedrag wordt teruggestort wanneer wij het pakketje in goede staat hebben ontvangen.
  5. Kosten retourneren
    De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Overige vragen

Staat je vraag er niet bij? U kunt ons altijd een bericht sturen via onze contactpagina (klik hier) voor vragen die u mogelijk heeft. Wij streven ernaar elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.